Quelle: Katrin BetzGrundlagen für die BildungsarbeitTheorie und Praxis der Frühpädagogik U3 (2)
IT: L'educazione della prima infanzia significa riscoprire le situazioni elementari come luoghi di educazione come luoghi di educazione. In questo modo, la routine quotidiana può essere utilizzata per conversazioni familiari o il consolidamento del relazione. Da questo punto di vista, il fasciatoio o il posto per mangiare diventa un luogo di istruzione. Come prerequisiti per un lavoro che tenga conto dei processi educativi dei bambini sotto i tre anni tre, le aree di acclimatazione, la costruzione di relazioni con adulti e bambini, adulti e infanti, progettazione della stanza, scelta dei materiali, opportunità di movimento, esperienze percettive, opportunità di ritirarsi, gioco imitativo, progettazione creativa con materiali semplici e e l'apprendimento in gruppi di età mista devono essere sviluppati concettualmente.
GR: Εκπαίδευση στην πρώιμη παιδική ηλικία σημαίνει να ανακαλύψουμε εκ νέου τις στοιχειώδεις καταστάσεις ως χώρους εκπαίδευσης. Με αυτόν τον τρόπο, η καθημερινή ρουτίνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οικείες συζητήσεις ή για την εδραίωση της σχέσης. Από αυτή την άποψη, το τραπέζι αλλαγής πάνας ή ο χώρος φαγητού γίνεται χώρος εκπαίδευσης. Ως προϋποθέσεις για την εργασία που λαμβάνει υπόψη τις εκπαιδευτικές διαδικασίες των παιδιών κάτω των τριών ετών, οι τομείς του εγκλιματισμού, της δημιουργίας σχέσεων με ενήλικες και παιδιά, του σχεδιασμού του χώρου, της επιλογής των υλικών, των ευκαιριών για κίνηση,
πρέπει να αναπτυχθούν εννοιολογικά οι αντιληπτικές εμπειρίες, οι ευκαιρίες για υποχώρηση, το μιμητικό παιχνίδι, ο δημιουργικός σχεδιασμός με απλά υλικά και η μάθηση σε ομάδες μικτής ηλικίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου